مردی با چشمان شیشه ای


اشعار ودلنوشته های من - می خواهم زلیوان اشک نفسی تازه کنم

نشینم تا بیایی امان از این جدایی

             بیا مهدی زهرا

             تویی سرو دل آرا

             بیا ای سرورمن

             بیا تاج سرمن

             بیا ای دلبر من

             بیا یکدم بر من

             سرراهت نشینم

             رخ ماهت ببینم

             سلام من به تو یار قدیمی

             سلام من به تو یار صمیمی

             به دردم آشنایی

             به درد من دوایی

             بیا بنما عنایت

             دمی بر این گدایت

             بیا دردم دوا کن

             تو حاجاتم روا کن

             نگر بر حال زارم

             زهجرت بی قرارم

             نشینم تا بیایی

             غم از دلها زدایی

                                  بیا جانم فدایت

                                  شوم من خاک پایت

                                  من ازدرد فراقت

                                  بمیرم زاشتیاقت

                                  تویی روشنکر جان

                                  تویی تفسیر قرآن

                                  تویی خورشید ایمان

                                  تویی از دیده پنهان

                                  گرفتار تو باشم

                                  خریدار تو باشم

                                  ببینم یک نگاهت

                                  ویا خال سیاهت

                                  غمم پایان بگیرد

                                  دردم درمان بگیرد

                                  صدایت می کنم من

                                  تمنایت کنم من

                                  که تا شاید بیایی

                                  رخی بر مانمایی

                                  بنالم از جدایی

                                  امان از این جدایی

                                  فغان از این جدایی

                                  نمی دانم کجایی

                                  تو شاه ماسوایی

                                  تو انوار الهی

                                  به عشقت من بمیرم

                                  سر ازکویت نگیرم

 

 

           تمام آرزویم

           همین بس گفتگویم

           عنایت از تو گیرم

           نشنم گوشه ای راحت بمیرم

           اگر از غیبت کبری درآیی

           جهان را می کنی تو پادشاهی

           بیا قدری تماشایت کنم من

           نگه برقدوبالایت کنم من

           دگرمن طاقت دوری ندارم

           دگر من تاب مهجوری ندارم

           صدایت می کنم مهدی بیایی

           به یکباره غم عالم زدایی

           به راهت می نشینم

           که تا شاید بیایی

           ومن سیرت ببینم

           گل از رویت بچینم

           مهدی ورد زبانم

           فرات اشک روانم

           به زیر دست وپایت

           زنم مهدی صدایت

           بیا ای سرورمن

           بیا تاج سرمن

           بیا ای دلبر من

           بیا یکدم برمن

           رسد آه ونوایم

           بخواهم از خدایم

           بگو مهدی بیاید

           غمم درمان نماید

           شب هجران سرآید

           فرشته از درآید

 

 


نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 28 زمان: 1:7 تاريخ: یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi

درباره سايت





برچسب هاي وب


کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت


موضوعات وب


لینک های مفید








امکانات وب


منوي اصلي


نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت














اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت